Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Diablo-III

 
Πιάνουμε στα χέρια μας το demo του νέου διαδόχου της θρυλικής σειράς...

Πάνε εννιά χρόνια από την κυκλοφορία του Diablo II, που έγινε μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Blizzard (τουλάχιστον μέχρι να ανοίξουν οι πύλες προς το Azeroth), και περίπου οχτώ χρόνια από την τελευταία φορά που το άγγιξε ο γράφων. Όταν καθόμαστε μπροστά σε ένα από τα PC με το demo του Diablo ΙΙΙ στο booth της Blizzard στη Gamescom, η σκέψη είναι μία: σαν να μην πέρασε μια μέρα. Η ενασχόληση με το Diablo III, από όσο μπορέσαμε να κρίνουμε από τη μικρή διάρκεια του demo, φέρνει κατ’ευθείαν στο νου την εμπειρία του παλιού θριάμβου που έκλεψε ώρες ύπνου και κόστισε πτυχία.
Οι διαθέσιμοι χαρακτήρες ήταν οι Barbarian, Wizard και Witchdoctor. Η περιέργεια μας οδήγησε στην επιλογή του τρίτου, και αμέσως βρεθήκαμε σε ένα πέρασμα μέσα στην έρημο, όπου ενημερωθήκαμε ότι πρέπει να ανοίξουμε το δρόμο μέχρι την κοντινή πόλη. Φυσικά αυτό ακούγεται πιο εύκολο απ’ό,τι είναι, καθώς η έρημος είναι γεμάτη με πλάσματα όχι ιδιαίτερα φιλικά προσκείμενα με το άτομό μας.
Το πολυσυζητημένο νέο στιλ των γραφικών του παιχνιδιού δείχνει φανταστικό. Η έρημος, οι βράχοι, οι σκιές και η άμμος που μετακινείται από τον αέρα, όλα είναι δημιουργημένα με ένα υπέροχο στυλιζαρισμένο τρόπο που μπορεί να μη συμφωνεί με το στιλ του Diablo όπως το θυμόμαστε, όμως σίγουρα μας κάνει να θέλουμε να δούμε περισσότερα περιβάλλοντα που θα έχουν δημιουργηθεί για το παιχνίδι. Ο ίδιος ο Witchdoctor είναι μια εντυπωσιακή φιγούρα, με το tribal ντύσιμό του και την ιδιαίτερη κίνησή του, αλλά και με τις κραυγές-ψαλμούς που χρησιμοποιεί όταν εκτοξεύει τα spells του.
Από το πρώτο κλικ πάνω σε εχθρό, το Diablo III φαίνεται να κάνει αυτό ακριβώς που πρέπει. Ο Witchdoctor μας είναι εξοπλισμένος με μια ασπίδα και ένα σπαθί που τον κάνουν αρκετά αποτελεσματικό σε μάχες από κοντά, αλλά απείρως προτιμότερες είναι οι μαγικές επιθέσεις του, ειδικά από τη στιγμή που το mana του ανανεώνεται σχεδόν όσο γρήγορα το ξοδεύει.
Στη διάθεσή μας για το συγκεκριμένο demo είχαμε τη δυνατότητα να εκτοξεύουμε πύρινες βόμβες οι οποίες κάνουν εξαιρετική δουλειά στο ξεκαθάρισμα των εχθρών μας, κι επίσης μπορούσαμε να καλούμε έναν αριθμό από αράχνες που επιτίθενται στους αραχνοφοβικούς αντιπάλους μας! Αν τα παραπάνω θυμίζουν τον παλιό αγαπημένο Necromancer, αυτό είναι απόλυτα λογικό, μια και ο Witchdoctor λίγο-πολύ αντικατέστησε τη θρυλική αυτή κλάση του Diablo II. Η πορεία μας μέσα από την έρημο μας οδηγεί σε μια πλειάδα εχθρών, από δαιμονικά σκυλιά και περίεργα σαυροειδή μέχρι ορισμένα πιο σκληρά πλασματάκια, που όμως δεν αποδεικνύονται μεγάλη απειλή για τον Wictchdoctor μας.
Η συνταγή κλικ-κλικ-κλικ-loot εφαρμόζεται εδώ με απόλυτη επιτυχία, είτε σε σκληρές melee μάχες με το αριστερό πλήκτρο, είτε σε καταιγισμό μαγείας με το δεξί. Στην πορεία συναντάμε μερικά side-quests που μας βγάζουν από το δρόμο μας, υπόσχονται όμως εμπειρία και λάφυρα. Ένα από αυτά (το οποίο δεν ακολουθήσαμε τελικά), μας ζητά να εντοπίσουμε έναν καταυλισμό μέσα στο χάρτη, όπου βρίσκεται κάποιος καταζητούμενος. Εμείς προτιμούμε να βοηθήσουμε έναν σκιώδη τύπο, ο οποίος, κρυμμένος σε κάποια ερείπια, μας ζητά να μπούμε σε ένα dungeon και να τον βοηθήσουμε να βρει ένα πολύτιμο είδωλο.
Μέσα στα σκοτάδια του dungeon μας περιμένει μια αρκετά υποβλητική ατμόσφαιρα, με έντονες σκιές και σκόνη που αιωρείται, ενώ οι εχθροί μας είναι σκελετοί, δαιμονικά πλάσματα με μορφή φιδιού και άλλοι ζωντανοί εφιάλτες. Ο αριθμός των εχθρών δεν αργεί να γίνει αρκετά μεγάλος, όπως πρέπει σε ένα παιχνίδι με τον τίτλο Diablo, ενώ για πρώτη φορά βλέπουμε τους μετρητές που μας δείχνουν πόσους εχθρούς σφάξαμε σαν σε combo κατά τη διάρκεια μίας μάχης, χαρακτηρίζοντας τις επιθέσεις μας ανάλογα (“Hellish”, έγραψε η οθόνη όταν σκοτώσαμε 16 εχθρούς στη σειρά).
Ανακαλύπτοντας το εν λόγω είδωλο και λαμβάνοντας μια νέα πανοπλία για τον κόπο μας, συνεχίζουμε το δρόμο του γενικού μας quest, αντιμετωπίζοντας κάποιους πιο ισχυρούς εχθρούς που μας αναγκάζουν, έστω και μία φορά, να γυρίσουμε στο τελευταίο μας checkpoint. Παίρνοντας το αίμα μας πίσω, σύντομα το demo μας εμφανίζει το μήνυμα “Thanks for playing!” και πρέπει να σηκωθούμε από το PC, όμως η σύντομη ενασχόλησή μας με το demo μας ανοίγει οπωσδήποτε την όρεξη, τόσο για το νέο παιχνίδι, όσο και για το τι περαιτέρω θα μάθουμε γι’αυτό από τη Blizzcon μέσα στο Σαββατοκύριακο. Προς το παρόν, το μόνο σίγουρο είναι πως πρόκειται για το Diablo, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό για τον καθένα μας!

πηγη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου